Ценообразуването на дограмата е съвкупност от различни фактори, които често се подценяват и/или не са известни на клиентите. Тя се изчислява чрез специално разработен софтуер, по предварително зададени конкретни параметри и с включени разходите за изработка, доставка и монтаж.

ВНИМАНИЕ! Обявена цена на линеен метър на профил и/или квадратен метър на дограма не е реална.

Ценообразуване

Фактори, които влияят на цената на дограмата:

Профил:

  • материал  – ПВЦ или алуминий;
  • брой камери;
  • цвят – бял или по каталог;
  • производител  – български или чуждестранен.

Стъклопакет:

  • вид – четири сезона, обикновен, цветно стъкло,  или специално стъкло;
  • дебелина на профила;
  • с аргон или без аргон.

Обков:

  • вид – стандартен или противовзломен /секюрити/;
  • механизми на отваряне;
  • брой на отваряемите части;
  • начин на отваряне – едноосно, двуосно и т.н.;
  • регулируемост на обкова;
  • фирма-производител.

Аксесоари:

  • външни и вътрешни первази, козирки – брой, размери;
  • комарници – брой и модел /ролетни, на панти, стационарни или тип плисе/;
  • вътрешни и външни щори – брой, размери, материал, цвят и т.н.

Допълнителни услуги към дограмата:

  • демонтаж на стара дограма;
  • подмазване след монтиране на новата дограма.

Висококачествената дограма е с по-висока цена, но тя осигурява на Вас и семейството Ви:

  • естетически издържан външен вид;
  • добра шумоизолация;
  • добра топлоизолация;
  • понижаване на разходите за електричество.

ВНИМАНИЕ! Крайната цена може да бъде изчислена след изготвяне на индивидуална оферта за всеки отделен клиент, отговаряща на неговите изисквания! За да бъде коректна – точните размери се взимат, само и единствено, от наш квалифициран специалист!

За допълнителни въпроси, не се колебайте да се свържете с нас чрез контактната ни форма, на e-mail: office@dogramite.bg или на тел: 0898699887